Ai, dat kan gebeuren! Als de betaalaanvraag is mislukt, zal je een mailtje ontvangen met meer informatie. Daarin kan je ook de reden terugvinden waarom je betaling niet is kunnen doorgaan. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zo kan er te weinig saldo op je rekening staan of kan je betaalkaart niet meer actief/ongeldig zijn.
Indien je te weinig saldo op je rekening hebt staan, gelieve dit dan even na te kijken. Binnen enkele dagen zal er een nieuwe betaalpoging plaatsvinden. Indien het saldo dan toereikend is, kan de betaling doorgaan. De betalingen gebeuren steeds automatisch, er kan dus niet overgeschreven worden op een rekeningnummer.
Indien je betaalkaart niet meer actief/ongeldig is, raden we je aan om een nieuwe betaalkaart toe te voegen. Dit doe je via Profiel > Abonnementen > Betaalgegevens > Wijzig. Mocht dit niet het geval zijn, neem je best contact op met je bank. Binnenkort ondernemen we een nieuwe poging om je betaling alsnog in orde te brengen.
Als je sneller de betaling in orde wil brengen, kan je ook zelf via de self service een nieuwe poging ondernemen. Dat doe je op onze website vtmgo.be via Profiel > Abonnementen > Aankopen en facturatie > Mijn Aankopen. Daar zal je bij je openstaande factuur 'Betaal nu' zien staan. Via die weg zal je eventueel je betaalgegevens kunnen aanpassen en zo kiezen om een nieuwe betaalpoging uit te voeren.
Als je toch nog met een vraag zit, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier. We staan klaar om je te helpen!